Thursday 23 November 2017

Forex Styrke Histogram Mt4 Indikator


Absolut styrke Histogram forex trend indikator Forex indikator Absolutt styrke Histogram er utviklet for å bestemme endringen av markedstrender og er et histogram, malt i rødt og grønt. Innstillinger indikator forex Absolutt styrke Histogram lar deg endre metoden for beregning av glidende gjennomsnitt, visning av histogram, signaltype og pris, samt glatthet av histogrammet og antall barer som brukes til å beregne indikatoren. Kjennetegn ved Absolutt Sterkt Histogram Platform: Metatrader4 Valutapar: Enhver, Anbefalt Major Handelstid: Døgnet rundt Timeplan: Enhver Anbefalt megler: Alpari Handelsregler ved Absolutt Sterkt Histogram Som et signal for å komme inn på markedet, regnes som en endring av fargestempel: histogrambjelker blir grønne - inngangen til Long Trade histogrambjelkerne ble rød - inngangen til korthandel: Således er det nødvendig å ta hensyn til den ene egenskapen ved utseendet til signalindikatoren Absolutt styrkehistogram. Hvis et kjøpssignal vises på indikatoren, er lavere enn det forrige signalet, bør dette signalet ignoreres. Med selgesignalene speilet situasjonen. Histograminnstillinger for absolutt styrke Modus 0 - RSI-metode 1 - Stokmetode Lengde 9 - Periode Glatt 1 - Utjevningsperiode Signal 4 - Periode for signallinjepris 0. Prismodus. 0 - Lukk, 1 - Åpent, 2 - Høyt, 3 - Lavt, 4 - Median, 5 - Typisk, 6 - Vektet modusMA 3 - Modus for bevegelse Gjennomsnittlig modusHisto 3 Absolutt styrke Histogramindikator kan ikke brukes som en uavhengig signalkilde . Mer hensiktsmessig og effektivt å bruke det som et filter i trend trading strategier. I arkivet AbsoluttStrengthHistogram. rar: Gratis nedlasting Absolutt styrkehistogram Vennligst vent, vi forbereder linkenHastighet Histogram MT4 Indikatorstyrke Histogram er en 3in1 indikator. Det lar deg måle styrken til MA, MACD eller Stokastisk. Du kan bare vise en type av gangen, men du kan legge den på nytt og velge annen verdi. Hvis du angir MAPower til sann, viser indikatoren et histogram basert på bevegelige gjennomsnitt. Hvis du angir MACDPower til sann, vil indikatoren vise et histogram basert på flytende gjennomsnittlig konvergensdivergens. Hvis du stiller StochasticPower til sann, vil indikatoren vise den stokastiske oscillatoren. Selv om du kan velge en, er logikken bak signalgenereringen den samme. Grønne stenger viser bullish tendens i markedet, og røde barer viser bearish tendens i markedet. Slik handler du med styrkehistogrammet: - Wait for styrke-histogramindikatoren for å slå til grønt. - Wait for styrkehistogramindikatoren for å slå til rødt. Styrkehistogram MT4 Indikator 8211 Denne indikatorvisningen viser MA, MACD og Stokastisk i histogramform. Denne flotte kombinasjonen av MA, MACD og Stoch gir deg kraftstyrke bak en prisbevegelse. Valutakraftindikator Ble medlem Mar 2010 Status: Medlem 134 Innlegg Jeg håper jeg kan forbedre bruken av indikatorer for valutastyrke, men før jeg fortsetter vil jeg gjerne vite hvis det jeg foreslår, er mulig og i så fall hvor praktisk det er å implementere. De typiske styrkeindikatorene vil gi en viss representasjon av hvor mye en valuta har flyttet i forhold til alle andre valutaer som det samsvarer med, og det kan du selvfølgelig se om USD vanligvis er sterk i forhold til andre valutaer. Disse indikatorene lar deg identifisere en sterk valuta og en svak, og deretter kan du velge det tilsvarende paret for å handle med en litt bedre kant. Jeg sier ikke noe nytt her. Men jeg tror ikke de gir hele bildet, og jeg vil definitivt gjerne trekke ut mer informasjon fra dem. For meg er det ikke den beste informasjonen å vite hvilken valuta som har vært sterkest og som har vært svakeste. I bildet nedenfor under punkt quot0quot kan du se at valutaen som representeres av oransje linjen er den sterkeste og den grønne linjen er den svakeste. Regelmessig bruk av en slik indikator vil foreslå at du handler paret som inneholder disse 2 valutaene og handler i retning av sterk mot svak. Men min erfaring sier at bare fordi en er sterk og den andre svake (tidligere) ikke betyr at paret er mer sannsynlig å fortsette å bevege seg i den retningen. Paret på dette stadiet kunne faktisk være fullstendig bundet uten åpenbar retning. Så handel med de sterkeste mot de svakeste i denne forstand gir ikke noen ekte kanten. Det jeg finner finner en kanten er å handle den raskest styrke valutaen mot den raskest svekkende valutaen. Fra punkt quotAquot kan du se to valutaer som begynner å avvike fra hverandre, og disse øyeblikkene gir ekte kanten (fra min egen personlige erfaring minst). Nå i tilfelle punkt quotAquot er det veldig enkelt å se divergensen, den raskt styrkende valutaen ligger over den raskt svekkede og de beveger seg i motsatt retning, så det tilsvarende paret er lett å handle. Men. på punkt quotBquot har du 2 valutaer som begynner raskt å styrke og svekke seg. Bevegelsene er langt mer dramatiske enn noe annet på diagrammet, og handel med dette paret ville være flott. Problemet er den raskt svekkende valutaen (oransje) er fortsatt quotstrongerquot i henhold til diagrammet enn den raskt styrkende valutaen (blå). Ved den tiden de to linjene har krysset og peker quotCquot og deres quotstrengthquot-verdier har vendt om hvilken som er sterkere eller svakere enn den andre, kan vi ha savnet det meste av trekket. Det jeg vil gjerne gjør er å identifisere hvilken valuta som styrker eller svekker seg raskest, uavhengig av hva den faktiske quotstrengthquot-verdien kan være. Så i diagrambildet Ive postet, på punkt quotBquot er den grønne linjen fortsatt den svakeste på diagrammet, og oransje linjen er den sterkeste. Men oransje svekkes raskest og grønt styrker raskest, og dette kan gi noen gode grep å fange. Jeg er langt mer interessert i hvilke valutaer som får eller mister styrke, den raskeste i motsetning til hva deres styrkeverdi er. Og så med en lang forklaring ut av veien, er det mulig å fange dataene på et kryss ved hjelp av kryssbase fra metatrader for eksempel, og gi det direkte inn i et Excel-spredningsark eller en indikator for noen beskrivelse, som da vil skrive ut et linjediagram eller en pil eller lignende, som identifiserer hvilken valuta som beveger seg raskest og i hvilken retning Det er en kommersiell indikator på markedet som gjør noe som ligner på det jeg har etter, men det krever at du manuelt skriver inn verdier i et spredt ark . Jeg vil at spredningsarket eller indikatoren oppdateres automatisk direkte fra metatrader-diagrammer. Jeg leter ikke etter noen til å bygge dette for meg, bare vil vite om det jeg foreslår er teknisk mulig. Jeg er veldig takknemlig for enhver teknisk dyktig person som kan forstå forklaringen jeg har gitt her, og svare meg på hva som kan oppnås. Ble med i mai 2011 Status: Hvis du tror jeg er sur, må jeg være sint 943 Innlegg Det høres relativt enkelt ut når du har den opprinnelige indikatoren. En god koder burde ikke ha noe problem. Ikke sikker på at kodingen min er oppe, men kan bli fristet til å se senere. Ble med Jan 2010 Status: Kontanter er også en posisjon 958 Innlegg Det finnes flere versjoner av CCFp-indikatoren som har en ROC-skjerm som er slått i venstre hjørne av indikatorvinduet. Den opprinnelige CCFp hadde ikke den skjermen, men den ble lagt til etter at flere medlemmer ba om det på denne tråden. Skjermen viser forskjellen mellom de to siste STENGTE lysene. Det tar ikke hensyn til det åpne lyset. Hvis du er i tvil om gyldigheten av tallene på displayet, åpner du bare datavinduet og kryssbekreft med indikatorverdiene ved hjelp av de to foregående stengene (du vil legge merke til at tallene i displayet har blitt multiplisert med en faktor på 10, men at ble forsettlig gjort for å lette tolkningen av de nevnte tallene). Dette er den enkle måten å gjøre det på. Hvis du vil at noen skal programmere noe for deg eller gjøre det via Excel, så er jeg ikke veldig hendig, jeg er redd. PS. De grønne linjene London åpne Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Jeg håper jeg kan forbedre bruken av indikatorer for valutastyrke, men før jeg fortsetter vil jeg gjerne vite om det jeg foreslår er mulig og i så fall hvor praktisk det er å implementere. De typiske styrkeindikatorene vil gi en viss representasjon av hvor mye en valuta har flyttet i forhold til alle andre valutaer som det samsvarer med, og det kan du selvfølgelig se om USD vanligvis er sterk i forhold til andre valutaer. Disse indikatorene lar deg identifisere en sterk valuta og en svak, og deretter kan du velge den tilsvarende. Jeg har lurt med ideer som dette i lang tid. Avhengig av detaljene Jeg liker å gjøre noe med deg. Har du spredningsarket som vi kan bruke som startsted Ble medlem Mar 2010 Status: Medlem 134 Innlegg Jeg tror det enkle alternativet vil være å få denne indikatoren til å skrive ut i metatrader til å begynne med i stedet for å eksportere til et spredt ark. sett noen eksempler på andre tråder av typen ting jeg er ute etter, men ikke helt basert på de samme quotstrengthquot-faktorene som jeg vil ha. Nedenfor er et bilde av typen ting jeg håper å bygge. Du kan se at det er 3 utskrifter i indikatoren. 1. Viser en enkel og enkel valutastyrkeavlesning. Det er mange indikatorer som viser dette i et tradisjonelt skikkelig linjeformat. Jeg vil at den skal vises som barer. 2. Viser hastigheten der en valuta oppnår eller mister styrke. dvs. som blir sterkere eller svakere den raskeste. Dette er det jeg er mest interessert i å vite så raskt og enkelt som mulig. 3. Viser tilsvarende valutapar som inneholder de 2 valutaene som beveger seg vekk fra hverandre i styrke raskest. Så fra bildet nedenfor kan du se at i sterkstyrkeavlesning er de sterkeste parene EUR og GBP, mens de svakeste er USD. Mange advokater av styrkemålere vil foreslå at du kobler den sterke mot de svake og handler EURUSD lenge og GBPUSD lang. Men med hastigheten på endringsdiagrammet kan du se at EUR faktisk ikke er i bevegelse. USD øker faktisk raskest, mens GBP og CHF svekkes raskest. Så for meg er de beste parene som handler, de som har 2 valutaer som beveger seg vekk fra hverandre, den største (mer divergens). Derfor forteller indikatoren oss de beste handler kan være å korte GBPUSD og gå lenge USDCHF. Nå kan all denne informasjonen stammer fra en av de gode styrkeindikatorene på dette forumet, men jeg vil gjerne lage noe visuelt lettere å tolke som i bildet mitt under. Så jeg skal betale for å få en koder skape dette for meg. Selvfølgelig å ha en koder skaper dette, må jeg være veldig nøyaktig i mine instruksjoner, og for det formål skal jeg forklare en presis matematisk formel for å bestemme styrke og endringsgrad. Dessverre for meg har jeg ingen anelse om hvordan disse indikatorene beregner disse tingene. Såååå. hvis det er noen villige til å hjelpe meg med hvilke beregninger som måles for å bestemme styrken og forandringshastigheten, ville jeg være veldig veldig takknemlig. Måles de på antall pips som en valuta beveger seg, eller prosentandelen av bevegelse (prosent av hva. Det daglige gjennomsnittet), en kombinasjon eller noe helt annet. Som alltid blir noen hjelp eller forslag verdsatt. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Ble med jan 2010 Status: Kontanter er også en posisjon 958 Innlegg flotsom Har du prøvd å bruke CCFp-Diff indikatoren som er lagt inn av FerruFX på denne tråden. Den har alt du trenger (eksempel nedenfor). Jeg forstår ikke hvorfor du trenger å programmere noe nytt. Det er en rekke versjoner av CCFp-Diff-indikatoren som og du redigerer dem for å dekke dine behov (du kan redigere de bevegelige gjennomsnittlige innstillingene eller bare bruke barer, du kan velge å bruke nåværende barer eller bare lukkede stolper etc.). Ta en grundig titt på tråden (den samme tråden jeg koblet til før). Hvis du ikke risikerer, trenger du aldri å tape. Ble medlem Mar 2010 Status: Medlem 134 Innlegg Hei Bug, Jeg har lest tråden som inneholder den indikatoren fra ferrufx som er det som har gitt meg ideen til det jeg vil ha. Etter å ha lest tråden (gitt ikke alle 134 sider ennå) Jeg får inntrykk av at den baserer sine verdier for styrke på bevegelige gjennomsnitt, og da bare for de to siste stengene. Hvis jeg er riktig i min forutsetning, er jeg ikke sikker på at jeg er sikker på den ekte styrken leser dette gir. Dette er bare jeg er masete jeg vet. Mitt problem er at jeg virkelig må vite og ha full tillit jeg vet hva som blir beregnet i en indikator før jeg selv ville begynne å stole på det eller bruke det til å hjelpe min handel. Det er derfor jeg er tilbøyelig til å starte fra begynnelsen til å få min egen kodet akkurat som jeg ønsker. Selvfølgelig kan jeg være helt feil på CCfp-Diff-indikatoren, så jeg vil fortsette å lære mer om det. Min følelse er at jeg hellere vil bruke noe som Hanovers siste styrkeindikator når det gjelder hvordan styrken beregnes, og deretter gå derfra, utvikle min egen grafiske representasjon. Ble med Jan 2010 Status: Kontanter er også en posisjon 958 Innlegg flotsom Hvis jeg kan være ærlig med deg, tror jeg du er for forsiktig, for redd for å mislykkes, kanskje en perfeksjonist selv. Jeg gjenkjenner dette fordi jeg fanger meg selv til å være for forsiktig til tider også, og det hjelper å minne meg selv om å ta på seg noen risikoer til tider (jeg tror at min signatur sier alt). Du nevnte ikke om du hadde testet CCFp-Diff-indikatoren, men fra det du skrev, antar jeg at du ikke gjorde det. Jeg anbefaler deg på forhånd med testingen og bare da begynner å dømme indikatoren. Det kan se til deg som om det er for mye lag eller det kan ikke brukes fordi du ikke vet sikkert hva som er der inne, men vær så snill og prøv den i minst 50 timer ved hjelp av forskjellige valutapar, tidsrammer og indikatorinnstillinger. Indikatorene jeg har gitt koblinger til og andre som er tilgjengelige på Onix (se lenken nedenfor), TSD (du trenger Google det) og FF er mer enn nok til dine formål som du beskrev dem i over innlegg. Gi dem en sjanse Gi deg selv en sjanse. Hvis du er i tvil om hva som er gjort for å komme til lesingene gitt av CCFp-Diff (som er basert på CCFp) eller CCFp eller CFP, CCP eller andre indikatorer tilhørende samme familie, bør du virkelig lese disse to artiklene på nytt og igjen: articles. mql4422 articles. mql4484 Hvis du har flere spørsmål eller tvil, er det noen tilleggsinformasjon gitt på et russisk forum som du kan lese via Google Translate: onix-tradeforumindex. phpshowtopic107 Jeg får inntrykk av at det baserer sine verdier for styrke på glidende gjennomsnitt, og da bare for de to siste stengene. Hvis jeg er riktig i min forutsetning, er jeg ikke sikker på at jeg er sikker på den ekte styrken leser dette gir. Først av alt må det være noe lag innført slik at linjene dine ikke hopper over alt, så jeg forstår ikke hva du er bekymret for. Hvis du ikke vil ha et lag, kan du endre den bevegelige gjennomsnittlige innstillingen til 1 og 2 (jeg er ikke sikker på at 1 og 1 selv ville fungere). Det andre problemet er litt vanskeligere, men det er to mulige løsninger: (1) Gå til en høyere tidsramme (2) Finn en koder. I utgangspunktet må du ha koderen ekstrakt verdien av en bar N perioder tilbake i tid og ha den i forhold til den nåværende stengte linjen. Jeg tror denne løsningen er litt overkill. Enhver markert endring vil være synlig på diagrammet og på en høyere tidsramme CCfp og CCFp-Diff lesing. Hvis du ikke risikerer, trenger du aldri å tape.

No comments:

Post a Comment