Wednesday 22 November 2017

Citibank Opsjonshandel


RELEASE: pr7371-16 CFTC Bestiller Citibank til å betale 250 millioner for forsøkt manipulering og falsk rapportering av amerikanske dollar ISDAFIX Benchmark Swap Rates Dagens Tiltak Er CFTCs Second Enforcement Action for forsøkt manipulering og falsk rapportering av ISDAFIX Benchmark Rates Washington, DC Den amerikanske varevaren Futures Trading Commission (CFTC) utstedte en bestilling i dag innlevering og avregning av avgifter mot Citibank, NA (Citibank eller Banken). CFTC-ordren finner at, ved å begynne i januar 2007 og fortsette gjennom januar 2012 (den relevante perioden), forsøkte Citibank ved flere anledninger å manipulere og foretatt falske rapporter angående amerikanske dollar International Swaps and Derivatives Association Fix (USD ISDAFIX), en globalt referanseindeks for renteprodukter. CFTC-ordren krever at Citibank betaler en 250 millioner sivil monetær straff og straks opphører og avstår fra ytterligere brudd på varebørsloven. Videre er Citibank pålagt å ta konkrete skritt for å implementere og styrke sine interne kontroller og prosedyrer, herunder tiltak for å oppdage og avskrekke handel som potensielt er ment å manipulere byttehastigheter som USD ISDAFIX og for å sikre integriteten av rentebytteavvik. CFTCs ordre viser at vi vil fortsette å undersøke enhver innsats for å manipulere økonomiske referanser, og vi vil iverksette tiltak der det er mulig for å beskytte integriteten til disse referansene, sa Aitan Goelman, CFTCs direktør for håndhevelse. Mr. Goelman kommenterte videre, Vilkårene i denne oppgjøret er ment å gjenspeile alle aspekter av Citibanks svar på undersøkelsen, inkludert den utviklende karakteren av samarbeidet. Citibank, gjennom og gjennom visse av sine handelsmenn, forsøkte å manipulere og foreta falske rapporter om USD ISDAFIX ved å skille bankens USD ISDAFIX-innsendinger, i bankens rolle som en panelbank i USD ISDAFIX-innstillingsprosessen, for å få fordelene for bankenes handel stillinger på bekostning av derivater motparter. I tillegg tilbyr Citibank gjennom sine forhandlere bud, tilbud og henrettede transaksjoner i målrettede renteprodukter, inkludert swap spreads og amerikanske statsobligasjoner, på en måte utformet, inkludert i timing og prising, for å påvirke den publiserte USD ISDAFIX til fordel for banken i sin derivatposisjoner, i henhold til ordren. ISDAFIX er et ledende globalt referanse referert i en rekke renteprodukter. ISDAFIX-priser og spreads publiseres daglig og er ment å indikere den rådende daglige markedsrenten for det faste benet i en standard fast-for-flytende renteswap i ulike valutaer. USD ISDAFIX-priser og - spread publiseres daglig (nå under et annet navn og en metode) for ulike løpetider av amerikanske dollar-denominerte swaps. USD ISDAFIX-kursen brukes til å verdsette kontantoppgjør av opsjoner på rentebytteavtaler eller swaptions, og som verdsettelsesverktøy for et bredt spekter av produkter på tvers av finansmarkedene. For eksempel, i løpet av den relevante perioden, ble USD ISDAFIX også brukt til å beregne utbetalinger som skal gjøres mellom motparter i kurveopsjonstransaksjoner. I løpet av den relevante perioden ble USD ISDAFIX satt hver dag i en prosess som startet klokken 11:00 Eastern Time med registrering av swaprenter og spredninger fra en amerikansk-basert enhet i et ledende renteswappers meglerfirma som formidlet priser og spreads fanget i dette øyeblikksbildet til et panel av banker, inkludert Citibank. Panelbankene lagde deretter inn innsendinger som skulle gjenspeile hvor bankene hver ville tilby og bytte rentebytteavtaler til en forhandler med god kreditt fra klokken 11.00. USD-ISDAFIX-referansen ble deretter beregnet ved en gjennomsnittlig prosess for disse panelbankinnleggene . Citibanks ulovlig adferd til fordel for derivatposisjoner Som det fremgår av bestillingen, forsøkte Citibank å manipulere USD ISDAFIX ved å foreta falske USD ISDAFIX-innleveringer. I henhold til bestillingen har Citibank ved flere anledninger i den relevante perioden gitt sin rate eller spredning høyere eller lavere enn referansesatsene og spredene spredt til panelbankene på bestemte dager som Citibank hadde derivater posisjon oppgjør eller tilbakestilling mot USD ISDAFIX benchmark, i et forsøk på å dra nytte av denne derivatposisjonen. Ordren finner også at Citibank ved flere anledninger forsøkte å manipulere USD ISDAFIX ved å by på, tilby og gjennomføre transaksjoner i målrettede renteprodukter, inkludert swap spreads og amerikanske statsobligasjoner ved eller nær den kritiske klokken 11.00 med sikte på å påvirke referansesatsene og sprekkene fanget i stillbildet sendt til innlevering av banker, og derved påvirke den publiserte USD ISDAFIX. Som fanget i elektronisk kommunikasjon, ropte Citibank-forhandlere om å presse ut isdafixing eller presse markedet, beskrevet USD ISDAFIX som overraskende lett å presse, og forklarte den beste måten å påvirke settet på. Ordren beskriver flere eksempler som involverer disse strategiene for forsøk på manipulering og falsk rapportering fra Citibank i den relevante perioden. Ordren anerkjenner Citibanks samarbeid med CFTC-divisjonen for Enforcements-undersøkelse i denne saken, men bemerker at samarbeidet fra Citibanks i begynnelsen av undersøkelsen ikke var tilstrekkelig. Ifølge ordren, forbedret Citibanks samarbeid etter at divisjonen sa at det ventet at banken skulle gjøre produksjoner raskere, hvorpå Citibank oppdaget og produserte bevis som viste at dets opprinnelige uttalelser om visse forsømmelser var feil. CFTC takker U. K. Financial Conduct Authority og Newark, New Jersey Field Office av Federal Bureau of Investigation for deres hjelp i denne saken. CFTC-avdelingens tvangsansvarlige er Patryk J. Chudy, R. Stephen Painter, Jr. Lara Turcik, Trevor Kokal, Lenel Hickson, Jr. og Manal M. Sultan. Følgende ansatte bistår også i dette tilfellet: Candice Aloisi, Jason Fairbanks, Jordon Grimm, David MacGregor, Mark A. Picard, Steven I. Ringer, Judith M. Slowly, K. Brent Tomer og James Wheaton. Med dagens tiltak har CFTC pålagt over 5,08 milliarder kroner i straffer i 17 tiltak mot banker og meglere for å imøtekomme ISDAFIX, FX og LIBOR Benchmark Abuses CFTC har pålagt straffer på over 5,08 milliarder kroner i sin undersøkelse av manipulering av globale referansepriser. Av dette har over seks milliarder i strafferett blitt pålagt seks banker for mislighold knyttet til valutamarkedene, mens over 3,21 milliarder kroner er pålagt for mislighold knyttet til ISDAFIX, LIBOR, Euribor og andre rentestandarder. Nedenfor er et sammendrag av CFTCs-handlingene: Valutakursreguleringssaker i Barclays Bank PLC (20. mai 2015) (400 millioner straff) (CFTC Pressemelding 7181-15) I re Citibank, NA (11. november 2014) (310 million straff) (CFTC Pressemelding 7056-14) I JPMorgan Chase Bank, NA (11. november 2014) (310 millioner straff) (CFTC Pressemelding 7056-14) I re The Royal Bank of Scotland plc (11. november 2014 ) (290 millioner straff) (CFTC Pressemelding 7056-14) I re UBS AG (11. november 2014) (290 millioner straff) (CFTC Pressemelding 7056-14) I re HSBC Bank plc (11. november 2014) (275 million straffe) (CFTC Pressemelding 7056-14) LIBOR Benchmark Cases I re Citibank, NA og tilknyttede selskaper (25. mai 2016) (175 millioner straff) (CFTC Press Release 7372-16) I re Deutsche Bank AG (23. april 2015) ) (800 millioner straff) (CFTC Press Release 7159-15) I re UBS AG og UBS Securities Japan Co. Ltd. (19. desember 2012) (700 millioner straff) (CFTC Press Release 6472-12) I re Coperatieve Centrale Raiffeisen-Boerenleenbank B. A. (Rabobank) (29. oktober 2013) (475 millioner straff) (CFTC Pressemelding 6752-13) I re The Royal Bank of Scotland plc og RBS Securities Japan Limited (6. februar 2013) (325 millioner straff) 6510-13) I Barclays PLC, Barclays Bank PLC og Barclays Capital Inc. (27. juni 2012) (200 millioner straff) (CFTC Pressemelding 6289-12) I re Lloyds Banking Group plc og Lloyds Bank plc (28. juli 2014) (105 millioner straff) (CFTC Pressemelding 6966-14) I re ICAP Europe Limited (25. september 2013) (65 millioner straff) (CFTC Pressemelding 6708-13) I re RP Martin Holdings Limited og Martin Brokers (UK) Ltd. (15. mai 2014) (1,2 millioner straff) Utgivelse 6930-14) ISDAFIX Benchmark Cases I re Citibank, NA. (25. mai 2016) (250 millioner straff) (CFTC Press Release 7371-16) I Barclays PLC, Barclays Bank PLC og Barclays Capital Inc. (20. mai 2015) (115 millioner straff) (CFTC Press Release 7180- 15) I disse tiltakene ba CFTC hver institusjon å gjennomføre konkrete tiltak for å sikre integriteten og påliteligheten til referansene. Media Kontakt Dennis Holden 202-418-5088 Sist oppdatert: 25. mai, 2016Make overføringer og betalinger uten å legge til betalingsmottaker 1. Skriv ut en kopi av betalingsordren i CBR-foreskrevet format merket som utført umiddelbart etter at betalingen er gjort, eller til enhver tid på laquoAccountCard Detailsraquo side 2. Lag rask budsjettbetaling ved hjelp av et UIN-nummer (Unik Betalingsidentifikator). Betalinger er øyeblikkelige. Lagre maler av valgte overføringer og deretter foreta påfølgende overføringer uten å fullføre noen detaljer, inkludert beløpet 3. Lagre eller send til en e-postadresse dine betalingsdetaljer for eksterne overføringer til Citibank-kontoene dine, inkludert på kredittkortkontoen din mot utestående saldo. Se gjeldende valutakurser (RUB-USDRUB-EUR) på hjemmesiden din. Konverter over ti valutaer. Bruk en spesiell valutakurs for store konverteringsbeløp. FX Order Watch 1 tilgjengelig i ti valutaer. Dual Currency Deposit 2 tilgjengelig i nye valutaer (JPY, CHF, GBP) og for en ny periode på tre måneder. Handel i utenlandske aksjer og obligasjoner på tvers av 12 markeder i Europa, Asia og Afrika. Innkjøp og salg av internasjonale verdipapirfond som ser på porteføljens historie, legger ordrer for overføring av midler til gjentatte kjøp av russiske fond. KONTANT TILBAKE Pro mdash en ny mulighet for Select PointCiti Mile-innløsning: Du kan få tilbake det du brukte på kjøp i bestemte kategorier ved hjelp av en gunstig valutakurs. Se elektroniske varsler så langt tilbake som 12 måneder: meldinger om åpning av kontoinnstillinger, tidsinnskuddsposisjoner, innkallingsvarsler, investeringsinstruksdetaljer, osv. Logg på uten å legge inn et engangspassord (OTP) 1. Generer støttedokumenter for henrettede transaksjoner, konto eller kredittkortåpning, nåværende saldoer, tidsinnskuddsposisjon, utbetaling av lån, tilbakebetaling av lån. Endre tilleggskort for kredittkort i sanntid. Kreditt og / eller debetkort aktivering, midlertidig blokk og gjenutlevering. Se alle typer adresser: registrert, nåværende, arbeid og adresser. Global visning av kontoer 2. Citi Protection Maksimal innmelding 3. Gå til Citibank Online og ha en praktisk erfaring. 1 Overføringer til individuelle kontoer hos Citibank og til individer og selskaper og kontoer med andre russiske bankregninger. 2 Den elektroniske visningen og utskriftsalternativet er tilgjengelig for regningsbetalinger og overføringer til personer og kontoer hos andre russiske banker. 3 Overføringer mellom dine egne kontoer, til enkeltpersoner og enheter, samt Citibank-kontoer, og til kontoer med andre russiske bankregninger. 1 FX Order Watch holder en sjekk på valutamarkedsbevegelser. 2 Dual Currency Deposit er et investeringsprodukt og faller derfor innenfor Citibankrsquos krav til investeringsprodukter. Citibank kan nekte Dual Currency Deposit uten å gi en grunn til å gjøre det. 1 Med mindre du logger deg på med en mobil enhet, da er OTP obligatorisk. Du vil kunne gjøre følgende uten å skrive inn OTP: Vis et sammendrag av kontoene dine, og produkter gjør overføringer mellom dine egne kontoer og til dine tidligere betalte betalere. Betal tidligere betalte betalingsmottakere konvertere valutaer, etc. Av sikkerhetsgrunner må angi din OTP for å ha full tilgang til alle Citibank Online-tjenester. 2 Australia, IPB UK, Ungarn, IPB Singapore, USA, Tsjekkia, UAE. 3 Forutsatt at det er et Citi Protection Maksimalt innmeldingstilbud tilgjengelig i Citibank Online. Citibank Online er en ekstern banktjeneste som gir deg mulighet til å administrere kontoene dine på din måte, fra tid til annen, uansett hvor du er i verden, ved hjelp av en datamaskin som er koblet til Internett. I Citibank Online kan du: Lag overføringer og betalinger: Gratis rubeloverføringer til Citibank og ikke-Citibank-kontoer Overføringer mellom Citibank-kontiene, inkludert valutakonvertering Gratis online betalingskonto Opprett stående ordrer for fremtidige daterte eller tilbakebetalinger Betalinger i utenlandsk valuta til andre banker, både lokalt og internasjonalt Betal kredittkortregningene dine og sett opp automatisk kredittkortbetaling Boktid Innskudd Se elektroniske utsagn. Få tilgang til bankinformasjon: Kontosammendrag, detaljer og aktivitet Din nåværende Lån - eller Kredittkort debet Utenlandske valutakurser Tid innskudd rente. Bruk andre CBOL-tjenester: Administrer betalingsmottakerlisten Kommuniser med oss ​​ved hjelp av meldinger Endre PIN-kode og passord. I Citibank Online kan du: Se kontosaldoer, detaljer og aktivitet. Sjekk gjeldende forfallsdato på ditt kredittkort eller lånekonto. Se bank - og kredittkortopplysninger. Sjekk dagens valutakurs. Sjekk gjeldende tidsinnskuddskurser Gjør overføringer og betalinger Gjør overføringer mellom dine egne kontoer (inkludert kryssvaluta-konvertering). Gjør kredittkortbetalinger og sett inn automatiske kredittkortbetalinger. Gjør overføringer til andre Citibank kunder (unntatt bedriftskunder). Gjør overføringer til andre russiske banker. Gjør overføringer i utenlandsk valuta i Russland og utlandet. Konfigurer fremtidige daterte og planlagte gjentatte overføringer. Betal MGTS og Rostelecom regninger Betal mobiltelefonen din (Megafon, MTS, Beeline). Boktid Innskudd. Få ulike tjenester Administrer listen over begunstigede. Skriv beskjed til Citibank og les svar. Endre ATM PIN, passord, brukernavn Søk etter flere produkter Citibank Online sikkerhetsbruk Vi har gått til ekstraordinære lengder for å sikre at din Citibank reg Online erfaring er trygg, og dine kontoer og personopplysninger er sikre. Våre sikkerhetsfunksjoner er bygget på de nyeste teknologiene og prosessene. Citibank reg Online støtter nå følgende sikkerhetsnivåer: Nivå 1: Sterk kryptering Alle data som utveksles mellom Citibank og datamaskinen, er kryptert ved hjelp av TLS 1.0, 1.1, 1.2 og AES 128 GCM, for å sikre at dataene ikke blir kompromittert under overføringen. Nivå 2: Citibank reg Online påloggingspassord Du velger selv din bruker-ID og passord ved registrering av Citibank reg Online, som garanterer full data konfidensialitet. Velg en kombinasjon av bokstaver og tall som er enkle for deg å huske, men vanskelig å gjette. Vi anbefaler at du bruker ditt eget navn, navn på familiemedlemmer, fødselsdato eller annen personlig informasjon, eller bruker samme passord for forskjellige nettsteder. Ikke skriv ned passordet ditt eller del det med noen andre, selv Citibank-ansatte. Hvis du mistenker at noen kjenner Citibank reg Online bruker ID og passord, må du endre dem umiddelbart. Det er ikke så vanskelig å gjøre. Nivå 3: One-Time Passwords De fleste av Citibank Reg Online-nøkkelfunksjonene er i tillegg beskyttet av et engangspassord som er skrevet til mobilnummeret ditt. Innføringen av engangspassord gir oss ekstra forsikring om at det er du som starter transaksjonen. Enkelte transaksjoner krever at du bare legger inn engangspassordet ditt én gang i løpet av økten, Kortaktivering i Citibank Online. Endre bruker-ID og passord i Citibank Online. Se kontosammendrag. Se informasjon om kortkonto (transaksjoner, betalingsdetaljer, etc.). Global oversikt over kontoer (registrering og kansellering). Mask kontonumre. Se betalingsmottakerlisten. Se stående ordre. Mine favorittoverføringer. Mine meldinger. Skriv til oss. Få Bekreftelsesdokument (Kontoinnsettingskort). Citibank Alerting Service og varselinnstilling. Se uttalelse. Endre kontaktinformasjon. Endre kortkobling. Egenkapital, obligasjon og strukturert notatportefølje. Fond portefølje og kontosammendrag. Lån i ett klikkCredit-kort med ett klikk. Se kampanjekode for belønningspostinnløsning. Kortutgave og blokkering. Tvister kredittkort transaksjon. mens andre transaksjoner krever at du gjør det hver gang du forsøker å starte dem. Påminn bruker-ID, gjenopprett passord. Registrering, kortaktivering på citibank. ru. Legg til og administrer betalte. Engangsbetalinger (uten å legge til betalte). Utenlandsk valuta overføringer. Lånekredittkort på nett skjemaer søknadsstatus og signering av de enkelte vilkårene for kredittavtale. Endre PIN-kode. Hvis du angir ditt engangspassord eller Citibank reg Online påloggingspassord feil tre ganger på rad, blir du automatisk sperret. Bare deg selv kan gjenopprette tilgang til systemet ved å klikke laquoForgot ditt passordraquo. 1. Dato og klokkeslett for siste innlogging Hver gang du logger deg på Citibank reg Online, ser du dato og klokkeslett for siste påloggingsinformasjon som vises under hovedmenyen. Vær oppmerksom på denne informasjonen, da det vil hjelpe deg å finne ut om noen andre har forsøkt å få tilgang til kontoen din. For øvrig, hvis noen prøver å få tilgang til kontoen din og går inn i et feil passord, vil vi straks varsle deg om et mislykket påloggingsforsøk med tekstmelding og vil også vise denne informasjonen på Citibank reg Online-siden under hovedmenyen. Hvis det var deg som gjorde dette påloggingsforsøket, må du sørge for å ringe CitiPhone og endre bruker-ID og passord. 2. Maskering av kontonumre Alle kontonummer og kortnumre i Citibank reg Online maskeres automatisk ved hvert innlogging, slik at du kan se navnet på kontoen og de fire siste sifrene i kontonummeret bare (for eksempel laquoCurrent xxxxxxxxxxxx 4467raquo). Hvis du trenger å se hele kontonummeret (for eksempel for å finne ut betalingsdetaljer), kan du deaktivere kontonumrene dine for den nåværende økten. Ved neste pålogging blir kontoen og kortnummeret maskert igjen. Ikke bare lukk nettleservinduet ditt etter at du har fullført økten. Pass på å klikke på laquoSign Offraquo-knappen øverst i høyre hjørne. 4. Automatisk time-out Hvis du er inaktiv i fem minutter, logger systemet automatisk av sikkerhetsgrunner. For å fortsette å jobbe i Citibank reg Online må du logge på igjen. Hvis du plutselig oppdager at SIM-kortet ditt ikke fungerer, må du kontakte tjenesteleverandøren for å finne ut årsaken, så snart som mulig. Hvis det viser seg at noen andre har oppnådd et duplikat SIM-kort uten din kunnskap, ring CitiPhone umiddelbart. Hvis du plutselig oppdager at SIM-kortet ditt ikke fungerer, må du kontakte tjenesteleverandøren for å finne ut årsaken, så snart som mulig. Hvis det viser seg at noen andre har oppnådd et duplikat SIM-kort uten din kunnskap, ring CitiPhone umiddelbart. Sjekk at nettstedet er ekte før du logger på Citibank reg Online: Adressen skal samsvare med Citibankrsquos offisielle nettstedadresse citibank. ru Se etter et hengelås-symbol (vanligvis på en grønn bakgrunn) til høyre eller venstre for adressefeltet (avhengig av nettlesertypen). Nettleseren din skal ikke vise noe ugyldig sertifikat eller usikre tilkoblingsmeldinger. Ikke bruk søkemotorer. Noen nettsteder kan synes å være legitime, men faktisk er forfalskninger. Ta noen ekstra sekunder og skriv inn nettadressen selv. Donrsquot logger seg på Citibank reg Online på offentlige internettilgangspunkter. Donrsquot logger på Citibank reg Online på offentlige internettilgangspunkter (for eksempel cyberkafeer) eller Wi-Fi-hotspots, men hvis du gjør det, må du endre bruker-ID og passord så snart som mulig. Dette er viktig fordi offentlige datamaskiner kan være infisert med skadelig programvare som kan fange opp passordet ditt uten din kunnskap. Installer et pålitelig antivirusprogram og hold deg oppdatert for å beskytte PCen. Hvis du også gjør nettbank på smarttelefonen, glemmer donrsquot å installere et antivirusprogram på smarttelefonen din også. Hvis mulig, installer en personlig brannmur for å blokkere eventuelle uautoriserte tilkoblingsforsøk. En brannmur er spesielt viktig hvis du har en høyhastighets internettforbindelse. Bruk aldri passordautosave-funksjonen til nettleseren din. Noen nettlesere tilbyr å lagre påloggingsinformasjonen din. Vi anbefaler ikke å gjøre dette, eller alle som har tilgang til datamaskinen din, vil kunne logge på Citibank reg Online ved å bare velge innloggingsinformasjonen som er lagret av nettleseren. Autosave-funksjonen kan deaktiveres i nettleserinnstillingene. Vi anbefaler også at du sletter nettleserens hurtigbuffer og nedlastingsmappe fra tid til annen, og ikke bruk virtuelle tastaturer. Husk Vi gjør vårt ytterste for å sikre at Citibank Online oppfyller alle de nyeste sikkerhetsstandardene, men vi oppfordrer deg til å ta enkle forholdsregler for å beskytte deg selv. Citibank vil aldri be om din nåværende PIN eller TPIN for transaksjonsformål i Citibank reg Online Du oppgir bare PIN-koden din når du aktiverer kortet ditt eller endrer PIN-koden. Din TPIN brukes kun til identifikasjon og autorisasjon når du ringer til CitiPhone. PIN-koden din er bare nødvendig for ATM-transaksjoner og POS-kjøp. For å logge på Citibank reg Online, trenger du bare å skrive inn brukernavn og passord. Vær oppmerksom på at Citibank reg Online kun vil be om bankkortnummer, gyldig gjennom dato og fødselsdato, for følgende formål: Registrering for Citibank reg Online (innstilling av bruker-ID og passord) Bruker ID-påminnelse Tilbakestilling av passord Kort aktivering. Transport Layer Security (TLS) er en kryptografisk protokoll utviklet for å gi kommunikasjonssikkerhet over et datanettverk. Det primære målet med TLS-protokollen er å gi personvern og dataintegritet mellom to kommunikasjonsprogrammer. Når sikret av TLS, har forbindelser mellom en klient (for eksempel en nettleser) og en server en eller flere av følgende egenskaper: Tilkoblingen er privat fordi symmetrisk kryptering brukes til å kryptere dataene som overføres. Nøklene for denne symmetriske krypteringen genereres unikt for hver tilkobling ved starten av sesjonen. Tilkoblingen er pålitelig fordi hver melding som sendes, inneholder en meldingsintegritetskontroll ved hjelp av en meldingsautentiseringskode for å forhindre uoppdaget tap eller endring av data under overføring. Advanced Encryption Standard (AES) er en symmetrisk nøkkel blokk-krypteringsalgoritme. Hvor mye vil du belaste meg for å bruke Citibank Online Vi krever ikke et eget gebyr for bruk av Citibank Online eller Citi Mobile. Du trenger din bruker-ID og passord for å få tilgang til Citibank Online. Hvis du ikke har brukernavn og passord ennå, kan du enkelt lage dem ved hjelp av antall aktive kort, debet eller kreditt, gyldig gjennom dato på forsiden av kortet, fødselsdato og engang passord (OTP) sendt til mobilnummeret ditt. Dette gir deg tilgang til alle dine kontoer, kort og andre produkter og tjenester. Du trenger ikke å opprette en ny bruker-ID hver gang et nytt kort er utstedt, eller en eksisterende blir omdelt. Pass på at du husker bruker-ID og passord, da du vil trenge dem til å logge på Citibank Online og Citi Mobile. Hvis du har glemt Citibank Online bruker-ID. klikk på Forgot your User ID for å gå til User ID Reminder og følg instruksjonene. For å gjenopprette bruker-IDen din, trenger du kortnummeret ditt, gyldig gjennom dato på forsiden av kortet, fødselsdato og engangspassordet (OTP) sendt til mobilnummeret ditt. Hvis du har glemt ditt Citibank Online passord. klikk på Glemt ditt passord for å gå til Tilbakestill passord og følg instruksjonene. For å gjenopprette passordet ditt, trenger du bruker-ID, kortnummer, gyldig gjennom dato på forsiden av kortet, fødselsdato og engangspassordet (OTP) sendt til mobilnummeret ditt. Hvis du har glemt både bruker-ID og passord, må du først gjenopprette bruker-IDen, deretter passordet. Vi anbefaler at du endrer passordet ditt fra tid til annen. For å gjøre dette, gå til Rediger innloggingsinformasjon. Hvis du tror det er enda en liten sjanse, kan noen andre kjenne passordet ditt, endre det umiddelbart. Hvilke produkter og tjenester er tilgjengelige i Citibank Online Citibank Online gir deg en trygg måte å få tilgang til informasjon om alle dine Citibank-produkter og administrere dine bankforhold: Kontoopplysninger og aktivitet Se nåværende valutakurser RUB-USD RUB-EUR Søk etter en bestemt transaksjon og se transaksjonsloggen så langt tilbake som 365 dager Se saldoer i dine Citi-kontoer i andre land Vis og eksporter alle setninger for det siste året Se utskriftsmeldingen fullbetalingsdetaljer for å aktivere innkommende overføringer til kontoen din Se og skriv ut en kopi av betalingsordren din Vis og skriv ut skriv ut en transaksjonsbekreftelsesbrev Eksporter transaksjoner som XLS, CSV, XML, QIF, OFX, QFX-filer Endre primærkontoen din for debetkorttransaksjoner Gi et unikt navn til noen av kontoene eller kortene dine Endre rekkefølgen og synligheten til kontoer. Australia, IPB Storbritannia, Ungarn, IPB Singapore, USA, UAE. Søk etter en bestemt transaksjon og vis hele transaksjonsloggen så langt tilbake som 365 dager. Se og eksporter alle uttalelser for det siste året. Gjør minimumsbetalingen din eller betal hele utestående saldo på en gang. Se belønningspoengbalansen og innløs Select Points for partnerpoeng eller cashback Bestill transaksjonen som transaksjonsoversikt for lik betaling (EPP) Vis detaljer om eller avslutt EPP Søk om kredittkort Endre kredittgrensen på primære eller tilleggskort permanent eller midlertidig Aktiver ditt nye kort Har kortet ditt blokkert og reissert Send Send Din transaksjonsskjema med vedlagte bilag vedlagt Se og skriv ut et transaksjonsbekreftelsesbrev Endre PIN-koden din. Standardperioden for visning av kredittkorttransaksjonshistorikken på siden Kontoinformasjon er satt til 90 dager, men du kan velge en lengre periode på opptil 365 dager ved hjelp av Søk Transaksjoner. Tidsinnskudd: Bestill et nytt innskudd Vis detaljer om dine eksisterende innskudd og gjeldende satser Aktier, obligasjoner og notater: Purchasesale Transaksjonshistorie og status (kansellering og kopiering) Sammendrag av verdipapirregnskap Se detaljer om investeringsprodukter i porteføljen. Fondkontoer Purchasesale Porteføljeinformasjon Fondforvaltning Søk NAV-bevegelser Liste over ordre Avbestilling av ordrer Transaksjonshistorie erfaring og ekspertdetaljer Dual-valutainnskudd: DCD-plassering nåværende og utløpt DCD-simulering FX Order Watch: Konfigurere en ny FX-ordre som styrer eksisterende ordrer (se, redigere , slett) se FX-priser. Gjør overføringer mellom egne kontoer og kredittkortkontoer Gjør overføringer til enkeltpersoner Citibank-kontoer i Russland (overføringer til ekstra betalte og engangsoverføringer) Overføringer til andre mottakerregnskap eller til egne kontoer hos andre russiske banker (overføringer til ekstra betalte og en - tidsoverføringer) Gjør regningsbetalinger til 130-pluss tilbydere (overføringer til ekstra betalte og engangsoverføringer) Overfør til juridiske enheter Citibank-kontoer i Russland Lagt til betalte personer Lag og lag maler av valgte overføringer ved hjelp av Mine favorittoverføringer, og gjør deretter påfølgende overføringer uten å fullføre noen detaljer Angi opprettede instruksjoner for fremtidige datoer eller regelmessige overføringer og regningsbetalinger Sett opp opprettelse av en direkteavregningsinstruksjon for betaling av kredittkortregning (minimumsbeløpsbeløp eller hele utestående saldo) Opprett raske budsjettbetalinger med UIN (Unik Identifikator for Betaling) Sett opp budsjett betalingsordrer Gjør utenlandsk valuta overføringer Se og skriv ut en kopi av p ayment rekkefølge. Endre innstillinger for Citibank Alerting Service Registrer deg bytte preferanser for elektronisk utsagnslevering Registrer deg for forsikring. Kommuniser med banken ved hjelp av Write to Us-tjenesten: Still et spørsmål, klage, send inn en forespørsel, send et dokument Få et bekreftelsesbrev i forhold til Citibank accountscardsloans Se dine innkommende utgående meldinger og din korrespondansehistorie med banken ved hjelp av Min Meldinger Endre bruker-ID og passord Endre PIN-kode Oppdater kontaktinformasjon (adresser, telefonnumre, e-post) Endre markedsføringsinnstillinger. Hvor kan jeg se dagens valutakurser i Citibank Online Current RUBUSD og RUBEUR valutakurser er tilgjengelig på My City-siden. Du kan se kontosaldoer på Citibank Online hjemmeside. Du kan nå vise dine Citi-kontoer i andre land. For å gjøre dette, gå til Min profil og klikk på Global visning av kontoer. Klikk på Registrering for å legge til landet der du har kontoene dine og gi innloggingsinformasjon for Citibank Online i det landet. Vær oppmerksom på at for å kunne legge til og se kontoene dine, må du være registrert for Citibank Online i landet der du har kontoene dine. Når du har registrert deg, vil du kunne se kontoene dine på My Citi-siden. Siden kontoer som standard vises for Russland, må du velge landet fra rullegardinlisten Vis kontoer i. Du vil kunne se navnet, nummeret og typen på kontoen din og gjeldende saldo. Vær oppmerksom på at du ikke vil kunne se transaksjonsloggen i den kontoen eller andre detaljer. Australia, IPB Storbritannia, Ungarn, IPB Singapore, USA, UAE. Informasjon om bankkontoen din og kredittkorttransaksjoner er beleilig tilgjengelig for deg 247 i Citibank Online, hvor du kan gjøre noe av følgende: Se transaksjoner under Kontokortdetaljer: se ventemengder (ventende kostnader) ved å klikke på den aktuelle linken, og se debitscredits i transaksjonslisten Finn raskt en bestemt transaksjon ved hjelp av ett eller flere søkekriterier ved å klikke på Søk Transaksjoner Lagre transaksjonsloggen som XLS, CSV, XML, QIF, OFX eller QFX-filer ved å klikke på Last ned, og bruk den i din verktøy for finansiell styring Se eller skriv ut din elektroniske setning, eller lagre den som en PDF-fil, ved å klikke på Vis-setning under Produkter. For å motta varsler om utsagns tilgjengelighet, registrer deg ved å klikke på E-Statement Enrollment, og du vil motta e-post og eller e-postvarsler umiddelbart når dine uttalelser blir tilgjengelige for visning i Citibank Online. Du kan søke etter en bestemt transaksjon og se transaksjonshistorikken din på nettet så langt tilbake som 365 dager. Hvis du trenger en erklæring for en tidligere periode, kan du be om det ved å skrive til oss for å sende forespørsel om rarr-erklæring. Hvis du trenger en uttalelse med bankene frimerke på den, f. eks. For visum søknad formål, vennligst oppgi dette i Meldingsfeltet. Hold oversikt over kontoaktiviteten din Hvis du er en primær kortholder, vil du kunne se full informasjon om både primære og tilleggskort. If you are a supplementary cardholder, you will only be able to view your supplementary card transactions. The default period for viewing your credit card transaction history is set at 90 days but you can choose a longer period up to 365 days by using Search Transactions. Can I download account details information from Citibank Online Yes, you can download transaction history in any of the following formats: CSV (comma separated values) XLS (a Microsoft Excel file) XML To do this, click on the card or account number on the My Citi page to go to Account details, click on Download and choose the accounts and dates for downloading. How can I set up the order and visibility of my accounts or assign account nicknames You can set up the order and visibility of your accounts on the My Citi page and assign account nicknames by choosing Manage Accounts under My Profile. How can I set up my primary account for debit card transactions Your primary account is the account amounts are debited or credited to when you carry out debit card transactions (e. g. ATM cash withdrawals, purchases of goods or services, etc.). Only your current account (not your savings account) can be set up as your primary account for debit card transactions. To set up a different current account as your primary account, go to My Profile, choose Manage Accounts, click on Link Account and follow the instructions. When changing your primary account, make sure the account is active. Attention An account becomes inactive if there is no account activity for six months. To activate your account, contact CitiPhone or visit a Citibank branch, and later that day make a transfer to this account from any other account, or vice versa. If you plan to travel abroad, we recommend for security reasons that you notify the bank of your travel by going to Send Request under Write to Us on the Service Center page. To ensure the safety of your funds account numbers and cards are automatically masked at logon to Citibank Online. If you need to see all digits of your accounts and cards numbers click on Masking account numbers and change the display settings of accounts to Display full account numbers at My Profile page. The changed settings are available during the current session only. The accounts and cards numbers will be masked again at your next Sign On to Citibank Online. Loans and Credit cards How do I check my credit card information in Citibank Online Go to My Citi and click on the card you want to view. You will see all your credit card information: Minimum payment amount and payment date Total outstanding balance as per the latest statement Credit limit Outstanding balance and available limit Reward points Transaction details Bank details for payment by bank transfer. If you are a primary cardholder, youll be able to view charges to both the primary and supplementary cards. How do I redeem my reward points for partner rewards or cash To redeem your reward points for partner rewards or cash via Citibank Online 1. you need to do the following: Go to My Citi and click View Rewards Balances under Quick Citi. Click Visit Rewards in the opened window. Select a card under Earnings and click Rewards Catalogue. Select a reward category and click Continue. Select an offer and click Redeem. Provide the required details: a. in the case of redemption for partner rewards 2. enter the number of reward packages and your membership number b. in the case of Cash Back, enter the number of reward points c. in the case of Cash Back Pro, select one of the available transactions. Read and confirm your agreement with the Program Rules to complete the request. For more details, please see the instruction here. 1. Reward point redemption is available for Citi Select, Citi PremierMiles and Ultima credit cards and for the debit cards participating in the Citi Select Program. 2. Before redeeming your points for partner rewards, please make sure that you are a member of a Partner Program and know your membership number. Where can I see the full unmasked account credit card number You will first need to unmask your account and card numbers. To do this, go to My Profile, choose Masking Account Numbers and untick Mask AccountCard Number. Then go Accounts, choose Account DetailsCards and select your card from the list the 20-digit card account number will be shown under the card number. If your account was debited for a transaction amount you disagree with, you can dispute the transaction. If the transaction was posted or the amount was debited without your consent, immediately have your card permanently blocked by going to Card Block and Reissue on the Service Center page. A credit card transaction can be disputed by going to Dispute Credit Card Transaction on the Service Center page. Select the card, transaction, dispute reason, then scan your signed customer dispute form and attach the scan together with any other documents relevant to the disputed transaction to your dispute request. Upon receipt of your dispute request, we will initiate an investigation. If we have any questions, we will call you on the contact numbers provided. A debit card transaction can be disputed on the Write to Us page at citibank. ru or at any Citibank branch. The investigation timeframe depends on how soon the inquiries will be processed by all the payment system participants. Citibank will use its best endeavors to settle the existing disputable situation and will inform you of the results of its investigation by a text message within ninety (90) days. You can block you card on a temporary or permanent basis (in the latter case, you will not have an unblock option and will be issued a new card) on the Service Center page in Citibank Online. In the event of temporary block, you can have your card unblocked by calling CitiPhone. In the event of permanent block, you will be delivered a new card. To request a credit limit change, please go to Products Services - Credit Limit Change. On your primary credit card, you can request a temporary or permanent credit limit increase. A primary cardholder can also instantly change a supplementary card limit upward or downward. To request a credit limit decrease, please go to Service Center - Write to Us - Send Request and select Decrease Credit Limit. Savings and Investments You can transfer money to brokerage accounts under Payments Transfers: Select payment type as Transfer Between Own Accounts Select a source account in the same currency as that of the destination brokerage account (transfer to a brokerage account denominated in a currency other than that of the source account is not allowed) Select a brokerage account in the destination account field How do I view details of mutual funds in my investment portfolio To view information on mutual funds in your portfolio, please go to Savings Investments - Mutual Funds - Portfolio Details and click on the relevant account in the list of mutual fund accounts under Summary of Mutual Fund Accounts. You will be able to view all the details of your mutual fund: Fund name ISIN code Fund currency Number of units held Latest NAV Market value of fund Average unit cost Invested amount Unrealized gainloss How do I view information on equitiesbondsstructured notes in my investment portfolio To view information on equitiesbondsstructured notes in your portfolio, please go to Savings Investments - EquitiesBondsNotes - Portfolio. If you wish to view details of your portfolio, click on the relevant account in the list of securities accounts under Securities Account. If you only have one securities account, each time you click on EquitiesBondsNotes you will be automatically redirected to Portfolio, where you will be able to view all details of portfolio structure by type of securities: equities, bonds, structured notes. You can also view details of foreign bonds in your portfolio by clicking on the Details button next to the bond you are interested in. If you are new to our Dual Currency Deposit, please fill in the online form to have our investment consultant contact you, or visit any of our branches. If you are not new to our Dual Currency Deposits, you can use Citibank Online. Full details are available on our website . Do I get a better exchange rate on large transactions For large conversion amounts, the standard exchange rate will be changed to a more customer-friendly rate as follows: For any amount equivalent to or greater than U. S. 10,000 - the average market rate x 0.05 For any amount equivalent to or greater than U. S. 50,000 - the average market rate x 0.1 For any amount equivalent to or greater than U. S. 100,000 - the average market rate x 0.15. The average market rate is calculated as follows: (standard bid standard ask)2. The standard exchange rate means the bid or ask price for amounts up to US 9,999.99 or other currency equivalent. The exchange rate may be determined in line with the latest price movements in the global spot foreign exchange market. You therefore have a chance to quickly respond to and capitalize on FX opportunities. How do I place an order to buysell foreign equities or bonds via Citibank Online To buysell equities or bonds, please go to Savings Investments - EquitiesBondsNotes - Trade Now. This service is only available to qualified investors. You will first have to perform a securities search using ISIN or a combination of mandatory parameters. You can also add equities or bonds to your portfolio by clicking on the Buy button next to the security already existing in your portfolio. To sell a security, click on the Sell button next to the security already existing in your portfolio. To book a time deposit, please go to Savings Investments - Time Deposits - Book Deposit. You will need to do the following: Select deposit currency: RUBUSDEUR Select deposit tenor: only the tenors that have an interest rate next to them (not a dash) are available Select deposit amount and accounts Important: Its not possible to book a time deposit in a currency other than that in which the source and destination accounts are denominated. You must select your source and destination accounts in the same currency as the deposit currency. Its also possible to quickly book a time deposit on the My Citi page by clicking on Book Time Deposit under Quick Citi. You can terminate your time deposit before maturity, in which case interest will be recalculated at a special rate of 0.05). To terminate your time deposit, please go to Savings Investments - Time Deposits - View Deposit Summary and click on Terminate Deposit. To place an order to buysell international mutual funds, please go to Savings Investments - Mutual Funds - Portfolio Details. Only qualified investors can buy mutual funds. To access a form to search for and buy a new fund, click on the Buy Mutual Fund button. To add to your existing fund, click on Buy More units of This Fund. To sell a fund, click on Reedem. To add to your existing local mutual fund, please go to Savings Investments - Mutual Funds - Portfolio Details, select the local fund account in the list of accounts under Summary of Mutual Fund Accounts and click on the Buy More units of This Fund button next to it. Payments and transfers In order to make a transfer via Citibank Online, go to Transfers Bill Payments, choose the transaction type, the source account, and the destination account. You can choose a payee from your list or specify new payee details by choosing New Payee under To Account. Complete all the required fields in Russian dont use abbreviations. The template will be automatically saved for future use. If you dont need the template, untick the box at the bottom of the page. For details on how to make RUB transfers and bill payments . please refer to our step-by-step instruction to Citibank Online . A one-time password will be sent to your mobile phone number to confirm payment to your new payee. Attention Transfers to legal entities Citibank accounts may only be made with the prior addition of your payee. For details on how to add a new payee, please refer to our step-by-step instruction to Citibank Online . How can I change the nicknames of the existing payees To change a payees nickname, go to Manage Payee under Payments Transfers. Select the payee from the list and click to view details. To change the payees details, click Edit. Can I make budget transferspayments via Citibank Online Yes, of course. There are two budget transferpayment options in Citibank Online: Quick Budget Payment If your bill has UIN (unique identification number) or document index number on it and your payment is for an amount up to RUB 15,000, use Quick Budget Payment your payment will be processed instantly. If your bill doesnt have UIN (unique identification number) or document index number on it or if your payment is for an amount greater than RUB 15,000, use Budget Transfers your payment will be processed on the next business day. For details on how to make budget transferspayments via Citibank Online, please refer to our step-by-step instruction to Citibank Online . Can I print out a copy of payment order in Citibank Online A payment order in the format prescribed by the Bank of Russia is available online for RUB transfers to other Russian banks and bill payments. To generate your payment order, click on the Payment Order link on the payment confirmation screen. Once you have clicked on the link, your payment order will open as a PDF file in a new window where you can viewsaveprint your document. If you need to seesaveprint a copy of your previously executed payment order (as far back as 365 days for debit cards and 90 days for credit cards), please go to Accounts, choose Account Details, find your transfer or payment, click on Payment Order and then press Done in the new window. This option is only available for transfers to accounts at other Russian banks and bill payments. You can request other types of your previously executed payment orders by using Write to Us on the Service Center page. How do I correctly fill out budget payment forms in Citibank Online Youd better check this with the beneficiary organization concerned. Each organization may have its own requirements. Weve provided a few sample forms in our step-by-step instruction to Citibank Online . How do I view my payment details for fund transfers from another bank 1. Unmask your account number by clicking Unmask Account Number under Quick Citi on your home page. 2. View your payment details. To do this, click on the account denominated in the currency you want the transfer to be made in then click Payment Details on the AccountCard Details page. The payment details that appear will, by default, be for a transfer in that account currency. You can save your payment details as a PDF document, send them to an email address or print them off. Enter the name of account holder (primary card holder) as the payee. Please note that a mismatch between your account currency and the currency selected by the remitter may result in a delayed transfer of funds or their return to the remitter. Where in Citibank Online can I subscribe to Citibank Alerting Service You can subscribe to Citibank Alerting Service on the Products and Services page. To do this: Go to Citibank Alerting Service Click on Set Up Alert Choose the card you want to subscribe to Citibank Alerting Service, and tick as appropriate: select the alert package (Premium Package) and the alerting channel (email andor SMS). Dont forget to confirm your changes. How can I unsubscribe from Citibank Alerting Service Go to Products and Services and click on Citibank Alerting Service Click on Edit Alert Profile Choose the card you want to unsubscribe from Citibank Alerting Service, click the appropriate button: Cancel banking alerts or Cancel credit card alerts, and confirm. Can I set up Citibank Alerting Service just for my debit card or just for my credit card You can set up Citibank Alerting Service for your debit card or your credit card separately. To do this: Go to Products and Services and click on Citibank Alerting Service Click on Set Up Alert Choose the card you want to subscribe to Citibank Alerting Service, and tick as appropriate: select the alert package (Premium Package) and the alerting channel (email andor SMS). Dont forget to confirm your changes. Can I change my contact information in Citibank Online You can change the following information in Citibank Online: Your home and work phone numbers and email address . To do this, go to My Profile and click Contact Information . Your home and work addresses . To do this, go to Write to Us on the Service Center page and click Send Document . To view your current addresses, including your mailing address, go to My Profile and click Contact Information. Please note that to change your registration address, you need to visit a Citibank branch and present your passport. Please make sure that your contact information is kept up-to-date at all times. How do I get confirmation documentsletters and statements You can viewsaveprint the following types of bank documents by going to Service Center and clicking Get Confirmation Document: Accountcredit card openingclosure confirmation Account balance confirmation Time deposit confirmation Loan confirmation Loan repayments confirmation To get a confirmation of your account or credit card transaction, go to Accounts, choose Account DetailsCards, click on the PDF file icon next to the transaction description, and then press Done. Please note that the document will be saved on your computer as a temporary file which you can print out. This option is only available for certain types of transfers and transactions. The confirmation document is not a copy of payment order. All other types of confirmations and documents you can request in electronic or paper form by going to Service Center, clicking Write to Us and selecting Send Request. We rely upon effective, cutting-edge security solutions to ensure that your Citibank Online experience is safe. Citibank Online currently supports three security levels protecting your accounts and personal data: Level 1: Strong encryption Level 2: Citibank Online sign-on password Level 3: One-time password authentication We also use additional protections such as: Automatic time-out if you are inactive in Citibank Online for more than five minutes Masking your account numbers Showing the date and time of last login Displaying a message with the date on which a failed password attempt was last made Email and text notifications that your user ID, password, contact information, etc. have been changed via Citibank Online. For more information on your Citibank Online security, please click here . What can I do to further protect myself from online fraud Online banking can be very convenient and secure if you take a few simple precautions. Here are a few suggestions to help you have a secure online banking experience: Use a reliable antivirus on your computer and keep it up-to-date to protect against new viruses and malware. Dont visit suspicious websites. Dont click on banners or pop-up windows. Dont open files or emails from unknown sources. Such pages and files may contain a malicious code. Avoid suspicious websites. DO NOT provide any information, which these sites request. When accessing citibank. ru, type in this address directly into the address bar of the browser. Never respond to an email requesting personal information. Remember, we NEVER ask for your personal information, such as User ID, password, PIN, account or passport number, by email. Change your password periodically using the password change function in Citibank Online. If you suspect that someone may know your password, change it immediately. Always end your secure session in Citibank Online by clicking Log Out and closing your browser, especially if you are using your computer in public places, such as Internet cafes, etc. What is a one-time password and for which services is it sent A one-time password (OTP) is a special code sent as a text message to your mobile phone number on our records. The OTP will be sent to you: 1. When making online purchases with your credit or debit card (3D Secure) 2. When using Citibank Online or Citi Mobile. Most of Citibank Online key functions are protected by a one-time password. The entering of one-time password gives us added assurance that its you who is initiating the transaction. Why do some transactions require a one-time password, while others do not If Citibank Online sees a potential risk in the transaction you initiate, it requests a one-time password. What transactions are available without entering a one-time password You can do the following without entering a one-time password: View your account and product balances Make transfers between your accounts and your previously added payees Make bill payments to your previously added payees Exchange currencies Book a time deposit Initiate some other transactions. When does Citibank Online request one-time passwords for transfers and payments, and when does it not In the case of transfers and payments, we distinguish between safe and potentially risky transactions. Safe transactions are those transfers and payments that you initiated at an earlier point in time and confirmed by entering your one-time password (e. g. sent money to a relative after having added hisher payment details to the system). Such transactions can be made repeatedly by only entering your Citibank Online sign-on password. A transfer or payment initiated for the first time will be regarded by the system as a potentially risky transaction, in which case you will be required to enter the one-time password texted to your mobile phone number. What do I do if I have not received my one time password You can always ask for your one-time password to be resent by clicking Resend the one-time password in Citibank Online or Citi Mobile. If you are still not in receipt of your one-time password, you better contact your mobile service provider. Check whether or not incoming messages from the short code 2582 or such senders as Citibank and Citialert are blocked. Check whether the SMS-centers number on your phone is correct and whether the phones memory is full. If you are roaming, check that you can receive messages. Try turning off your mobile phone for 1-2 minutes and turning it back on again, or putting your SIM card into another phone. What foreign mobile service providers are available to me for OTP and 3D Secure purposes Click here for a list of recommended foreign mobile service providers available to you for OTP and 3D Secure purposes. USEFUL FORMS AND LINKS For any claims lodged on or after 1st May 2016, Complimentary Insurance is issued and managed by AGA Assistance Australia Pty Limited (trading as Allianz Global Assistance) (AFSL No.245631 ABN 52 097 227 177), 74 High Street, Toowong QLD 4066 on behalf of the insurer Allianz Australia Insurance Limited (AFSL No. 234708 ABN 15 000 122 850), 2 Market Street, Sydney NSW 2000, and is subject to Terms, Conditions, and exclusions, some limits and excess may apply. Betingelsene og vilkårene er tilgjengelige hos citibank. aucomplimentaryinsurance. For eventuelle krav innlevert før 1. mai 2016, er gratis forsikring gitt automatisk til kortinnehavere i henhold til en hovedavtale mellom Zürich Australian Insurance Limited ABN 13 000 296 640, AFSL nr. 232507 og Citigroup Pty Limited, og er underlagt Vilkår, betingelser og unntak , noen grenser og overskudd kan gjelde. Betingelsene og vilkårene er tilgjengelige hos citibank. aucomplimentaryinsurance. Complimentary International Travel Insurance, Interstate Travel Inconvenience, Transit Accident, Extended Warranty, Purchase Cover and Guaranteed Pricing Scheme insurance is available on many Citibank Credit Cards. Find out more Protect your card Comprehensive credit account protection insurance offering Price Protection Benefit exclusively for Citibank. Find out more View the terms and conditions Change the repayment option on your home loan from Interest only to Principal and Interest. Increase your credit limit Redraw any extra repayments you have made Switch to a different Citibank home loan Switch between variable and fixed rates Split your loan into multiple accounts Substitute, add or replace the property(ies) securing your loan Release a guarantor to your loan Release a guarantor to your loan Change your Citibank Home Loan Power interest rate option Change the term of your loan Extend the interest only period Payout or release your home loan

No comments:

Post a Comment